Vuilniszakken. Translate: no go’s

Heeeee, 

Iedereen heeft zijn eigen stijl, en alles kan natuurlijk leuk gecombineerd worden. (Sommige dingen gewoon net wat beter dan andere dingen:’) Ik probeer dus ook niet te beledi… Ja, oke, je begrijpt het idee :’) 

 Bij heel veel mensen zou hier een panterprint waarschijnlijk bij staan. Een legging als broek. Kijk, als je je kont ziet in een legging met croptop ben ik op z’n zachtst gezegd niet zo’n fan van. Maar als jij het mooi combineert hier wilde ik eerst ‘als het bij je past’ neerzetten, maar misschien komt dat net wat minder lief over, haha. kun je eigenlijk alles wel mooi combineren, haha.

Ook vind ik het het slechtst staan als iemand iets draagt waarin hij zich niet goed voelt. Maargoed.

 Zoals je al kon lezen haat ik Nickelson jassen echt uit de grond van m’n hart, haha. (Nowaaaay, tuurlijk beledig ik hier niets:’) Ik vind het gewoon afschuwelijk lelijk, al is het maar om het echte bont. Iew. Ik heb er echt helemaal niks mee, haha. Dat glimmende haat ik ook, it’s all about matt, baby! :’) 

 Verder vind ik sokken die je ziet in schoenen echt afschuwelijk als het niet sokken zijn die je hoort te zien. Echt niet alleen witte sokken in sandalen, haha, ook sokken  uit ‘dichte schoenen’ vind ik verschrikkelijk. 



 Ook houd ik echt niet van felle kleuren bij elkaar. Ik ben meer van de zachte kleuren en zwart en wit, ofcourse, haha. 

 Weet je, als je me foto’s zou geven zou ik vast nog veel meer weten, maar die heb ik nu niet, haha. Soms zie ik ook iemand lopen en dan vraag ik me echt af wat er met diegene was toen hij z’n kleding uitkoos, maar dat mag iemand ook over mij denken, haha;)

Misschien een soort van een haatartikel, haha, maar ik vond het toch wel leuk om een keer te doen. 

Liefs,

Esther

Geef een reactie

