Dingen die ik niet kan:o

Heeeeee,

Helaas bezit ik niet alle fabulous eigenschappen waarvan de meeste bloggers en youtubers doen alsof ze ze wel hebben (of ze echt hebben, ofcourse) Daarom even een lijstje met alles wat ik niet kan!

1. Als je me een beetje kent weet je het al, haha. Maar ik zal het er toch nog even bijzetten: ik kan niet optijd komen. Echt niet, haha. Op school niet, maar zelfs niet met echt leuke dingen. Logeren. Dag naar de Primark. Amsterdam met de trein. Het maakt niet uit, het is gewoon niet zo’n succes.

2. Opschieten in het algemeen. Ooops. Uitleg overbodig denk ik, haha.



Dit is echt de beste klok voor mij trouwens, haha. Ik zag hem bij de blogpost van http://www.mycreativia.blogspot.nl 🙂

3. Eyeliner. Ver-schrik-ke-lijk. Ik kan het echt totaal niet opdoen, haha. Laat staan een wing.

 Ik heb het wel een paar keer geprobeerd met vloeibare eyeliner, trouwens. -hartaanval-. Dat. Spul. Kwam. In. M’n. Oog. OHMYGOOOOOD. Ik had pittig het gevoel dat m’n oog zou ontsteken als het er niet heel snel uit ging. Ik heb spoelen geprobeerd. Lukte niet. Toen ging die sliert (want dat was het dus) onder m’n onderste ding van m’n oog waar je onderwimpers opzitten. Dying:o. Toen knipperde ik trouwens heel vaak, en daardoor ging het naar de zijkant, en toen kon ik het eruit te halen met een wattenstaafje. 

En het punt is dat eyeliner mij, met bril, toch niet zou staan, haha! Trauma voor niets :p.

En mocht ik het toch willen, dan zet ik het wel met oogpotlood:p. -Niet in m’n waterlijn, want iew. Ook dat gaat niet, maar het druipt in ieder geval niet in je oog:’).



4. Een fatsoenlijk verhaal vertellen vertellen zonder ongelovelijk af te dwalen. Als ik iets leuks vertel ga ik gewoon daarnaast ergens over nadenken. Levert ook op dat je woorde uit je gedachten opeens in je zin knalt. Oops. Enja, dat ik afdwaal met blogen heb je waarschijnlijk al gemerkt.

5. Geduld hebben (om tekeningen af te maken). Ik wilde eerst die haakjes weglaten, maar het is wel waar dat ik met andere dingen soms ook niet mégaveel geduld heb. Al ligt het er heel erg aan bij wie en welke situatie! (En m’n humeur. Oops.)

6. Plannen. Met school is het echt een ramp, haha. Ik bedoel, het gaat prima met m’n cijfers (als in: ik sta geen tekorten ofzo), maar ik begin met leren één dag van tevoren. Eerder lukt me gewoon niet. Dan voelt het niet nuttig -(de dag erna nog niet, maar anders ga ik niet over. Dan zit er druk achter zegmaar :’)- en lukt het niet. (Verder vind ik het ook gigantische tijdsverspilling, maar dat is een detail:’) 

Love,

Esther

Geef een reactie

