Afscheidsbrief aan m’n statement kettingen

Heeeee,

De laatste tijd zie je steeds meer van die kleine ‘subtielere’ kettingen. Ik vind dat ze echt mooi kunnen staan. Soms staat bij e outfit een kleinere ketting gewoon veel mooier. Soms. Heeeeel soms. 

Nee, oké. Ik geef het toe: dat ligt aan mij, haha. Liefde voor statement kettingen:’). Ik heb gewoon het gevoel dat ze net wat extra’s geven aan je outfit, -en dat je ze ook echt ziet.-

Maaaar ik vind kleine (hier is vast een fancy naam voor, haha) kettingen bij anderen soms echt mooier staan, dus toen ik bij de Primark was bedacht ik opeens om kleine kettingen te kopen. Kuch, ik draag ze nooit, haha.

Daarom wil ik een soort challenge met mezelf doen om een week elke dag een kleine ketting te dragen, yay.



Hier een geweldige kwaliteitsfoto, haha, oeps wel het bewijs dat ik al begonnen ben😛 

Misschien gooi ik aan het eind van deze week wel al m’n statement kettingen weg, hahaa. 

Nouja. Ik ga het gewoon proberen;).

En, wat vind je beter? Statement of kleine kettingen? 😉

Liefs,

Esther

Geef een reactie

