Winterslaap

Heeeee!

I’m back! Na mijn drie maanden winterslaap…

Nee, oke. Ik heb niet zo’n talent voor op tijd komen. Nooit. Op school niet, maar ook niet als ik wat afspreek met vriendinnen, haha, oeps!
Inmiddels heb ik zo’n drie maanden niks gepost, en ik denk dat ik een record heb :’). Sorry!

Ik had het druk met school en… Ja. Nee dus :’). Of nou ja, sommige dagen misschien, maar niet elke dag, haha. Dat wil zeggen: 3 weken vakantie, veertig minuten rooster, en ja. Details:p In elk geval: ik had gewoon een tijdje niet heel veel zin, of eerst eigenlijk en hele tijd, maar nu wel weer na 3 maanden niks, haha. So I’m back!

Ik ga gewoon weer een soort van beginnen met bloggen. Normaal maakte ik, als ik weer een hele tijd niks gepost had -hoezo dit is vaker gebeurd?)- op een blog, een nieuwe domeinnaam aan, en een heel nieuw blog. Maar omdat ik nog best tevreden ben met de lay-out en naam van deze site (ik wilde hier eigenlijk blog neerzetten, maar dat klinkt niet met ‘dit’ of ‘deze’ ervoor, oooops) ga ik gewoon hier verder!

Niet dat er heel veel interessants is aan dit artikel, leek het me toch handig om even te vertellen, haha.

Hopelijk tot snel:’)

Love,

Esther

Geef een reactie

