Waarom bloggen zo leuk is<3

Hoiii,

Ik blog nu bijna een half jaar, yay<3. daarom leek het me wel leuk om na m'n blogstruggles even het positieve te vertellen van bloggen, haha.

1. De reactie's
Ik vind het echt heel lief als iemand reageert op m'n blog, maar ook als iemand in het echt er wat over zegt, haha<3. ik heb aan lang niet iedereen vertelt dat blog (lees: niemand. Instagram heeft m'n account voor m'n blog gekoppeld aan m'n persoonlijke facebook, kregen al m'n facebookvrienden met instagram een link. Asdfghjkl:'))

2. Het schrijven van de artikelen! Een verhaal maken van het idee, en wat persoonlijks erbij, vind ik heel leuk om te doen.

3. Ook al is er niemand in de buurt, je kunt wel delen wat je bezighoudt. Leuke dingen, maar ook minder leuke dingen. Al doen we dat minder snel, als je iets opgeschreven hebt (getypt, oké, oeeps!) dan denk je er ook minder aan! Maar ook als je heel enthousiast over iets bent kun je dat delen :).

5. Ik ben ook meer gaan ontdekken wat ik leuk vind. Ik dacht dat over fashion bloggen heel leuk zou zijn, maar ik vind over lifestyle en interieur (wat een woord:')) bloggen veel leuker!

Oké, dat dit lijstje minder punten heeft dan de blogstruggles is een beetje falend, haha. Maar dit vind ik belangrijker ;).

Als je dit nog leest, dankjewel<3. Dat is ook m'n laatste punt en ook hetgene ik het leukste vind: dat je dit leest!

Liefs,

Esther

Geef een reactie

