Ai, eh. Hardlopen.

Heeeee,

Laatst (beetje lang geleden, haha) postte ik een artikel over dat ik zou gaan hardlopen. En ik heb het nog steeds niet gedaan! Ooooops. Daarom wil ik nu gewoon een schema voor mezelf gaan maken, en tsja, ik vertel het toch maar weer even, haha.

Ik weet niet of ik me eraan ga houden, maargoed.

image

Kolom 1-  Hardlopen
Kolom 2 – Wandelen
Kolom 3 – Hoelang je in totaal bezig         bent

Fabulous screenshots, haha, sorryyy! Maar dan heb je een beetje een idee. Ik doe het gewoon lekker op m’n eigen manier, niet zo handig, maar ik ga echt wel langer door, zolang het goed gaat.

Tijdends mijn vorige poging van beginnen met hardlopen had ik ook een schema. And I was like ‘oh, die eerste drie weken kan ik wel overslaan, dan gaat get wat sneller’ Was mijn lichaam het niet helemaal mee eens, haha.

Maar ik ga het weer proberen! En in de vakantie (of een weekend, moet ik nog even kijken) ga ik ook een keer niets eten, alleen water en vers sinaasappelsap drinken. Dat is wel een keer goed, haha. Zet ik ook nog wel een artikel online over :).

Ik wil nu wel echt het hardlopen volhouden, gewoon omdat ik echt conditie moet krijgen. En dan heb ik weer motivatie om gezond te eten, haha!
Met een schema gaat het hardlopen dus hopelijk ook beter :).

Ik laat het wel weer weten, al was het nu geen succes! Maar het is zo druk, al kun je sowieso wel tijd maken, haha.

Love,

Esther

Geef een reactie

