Op vakantie in de gevangenis?!

Heeeee!

In de herfstvakantie ben ik, met m’n ouders, op vakantie geweest. We hadden een appartement geboekt, dus wel met woonkamer, ik een eigen kamer, een hal, en gewoon wat meer ruimte. Maar dus wel gewoon in een hotel, zodat je daar kunt eten ;). We hadden wel een balkon, een douche met een normale schuifdeur in plaats van zo’n afschuwelijk douchegordijn en een ruime woonkamer met tv die ook echt werkte, haha. Alleen ‘mijn kamer’ was, tsja, nogal vierkant, kaal en klein, haha. Alles was wit, behalve de houten kast dan. En toen kwam ik dus op het idee om jullie wat tips te geven om je hotelkamer op te vrolijken!

1. Richt je vensterbank in!
Eh, nee, die zin klopt niet. Maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen! In elk geval: zet wat leuke dingetjes in je vensterbank. Ik heb zelf een stapel tijdschriften (de voorkant van die Libelle vind ik echt leuk, haha) en met wat van buiten (blaadjes, voor het herfst-gevoel, haha), maar ook gewoon met de shampoo-flesjes die je krijgt. Of met de beker van de ijskoffie of een Arizonaflesje, dus! 😉

image

2. Leg wat boeken naast je bed.
Ik heb de boeken helemaal niet gelezen, ik heb namelijk een E-reader. Maargoed, het gaat om het idee, haha. Ik heb er ook nog een flesje Arizona bij gezet, al was dat niet alleen als decoratie. Dan hoef ik m’n bed niet steeds uit als ik dorst heb!

image

4. Leg een tijdschrift onder je kussen en laat hem er iets onderuitkomen. Leuk als je even wilt lezen, maar je bed is zo ook niet zo’n ‘blok’ meer. Je voelt er trouwens niets van, hoor! 😉

5. Zet (twee) leuke kussens op je bed! Dat maakt de hele kamer gelijk leuker, en het bed nog minder zo’n blok;). Trouwens, dit werkt alleen als je kussens in je appartement kunt vinden of met de auto bent en je (bijna) zoveel mee kunt nemen als je maar wilt, maar oké. Het maakt je kamer wel een stuk gezelliger!

image

(<em>Heel mooi scherp Esther. Jaja, ik weet het. Maar het gaat om het idee, haha<em/>

(Heel mooi scherp, Esther. Ja, oké, ik weet het. Maat het gaat om het idee en om een beetje een beeld te geven, haha)

6. Je kunt ook gewoon je eigen kussensloop meenemen, dan krijg je ook wat meer kleur! 😉

Leuk om dot te posten terwijl we echt midden tussen twee vakantie’s in te posten, maargoed :’).

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Love,

Esther

Geef een reactie

