John Green en sushi?!

Heee!

Het viel me echt op dat eerst echt bijna niemand echt fan was van sushi, nu is zowat iedereen fan. (Voor als je het nog niet door hebt: ik niet :’). Ik bedoel, ik eet geen vis, en waarom zou je vrijwillig zeewier eten? Ik bedoel, wie bedenkt dat nou weer?)

En sinds de populaire tumbr accounts de boeken van John Green leuk vinden, vindt opeens de rest van de wereld het ook. Ik heb ‘the Fault in our stars’ ook gelezen, en ja, prima boek, maar echt niet zo geweldig!

Als veel ‘populaire’ mensen iets leuk vinden, hebben ‘we’ vaak het gevoel dat het wel leuk moet zijn. En als je echt die instelling hebt, dan ‘maken’ je hersenen het wel leuk. (Ja, daar is onderzoek naar gedaan. Mensen kregen kaartjes voor een caberetier, en stelden zich in op ‘een avondje lachen’. Toen de voorstelling begon kwam de caberetier op en… En niks. Hij stond op het podium, en deed niets. En toch gingen mensen lachen, alleen door hun instelling!)

Maar trouwens, alle fans van John Green-boeken en sushi die je vraagt of ze het zelf leuk vinden, of alleen omdat het hipster-Tumblr is, zeggen dat ze John Green en sushi uit zichzelf zo leuk vinden, haha.

Weer zo’n gedachtes-ding artikel, haha. Maar ik blog over wat in me opkomt, en dat was dus dit.

Liefs,

Esther

2 gedachtes over “John Green en sushi?!

  1. Ik vind zulke dingen altijd een beetje zonde. Natuurlijk kan je die dingen echt leuk vinden enzovoort maar ik vind het jammer als iets ineens vet ‘leuk’ is omdat iedereen dat vindt. Dat is zonde van je eigen persoonlijkheid vind ik haha. Mooi artikel, echt een nadenkertje! -x-

    Like

Geef een reactie

