Personal update :)

Heeeee!

Sorryy, ik was te laat! Maar ik kon m’n artikel niet uploaden, want ik ben nu (vrijdagavond dus) aan het logeren bij een vriendin, haha. Echt gezellig! Vanmiddag bedacht, na het blokuur gym. Mijn voet deed nog steeds pijn, en ik kan nog steeds niet rennen. Maar de gymdocent zei ‘dat ik wel mee kon doen, en dan niet rennen.’ met. Voetbal. En. Slagbal.

Deze week was echt te vol met toetsen enzo, iew. Oh, en wokken met de klas! En we hebben bijna vakantie! 😀 Ik ga niet iets speciaals doen, maar het is gewoon echt fijn, haha.
Zoals ik al zei logeer ik nu bij een vriendin, echt gezellig:). Morgen op haar broertje passen, en verder heb ik nog een verjaardag, voorderest is er niks bijzonders.

Binnenkort moeten we een maatschappelijke stage kiezen. Het lijkt me echt leuk om op een basischool te helpen, haha, jeugdherinneringen :’).

Ik weet dat dit een mega korte post is, maar zo weten jullie even de reden van m’n te late post, en een kleine personal update!

Tot snel, en dus niet weer te laat,

Esther

Geef een reactie

