Favorites | YouTubers!

Hi!

YouTube, ik houd ervan. Urenlang kan ik (met een vriendin) allemaal youtube-video’s kijken. Waarschijnlijk heeft bijna iedere blogger/youtuber dat, maar wat je kijkt is dan nog wel verschillend. Vandaag laat ik jullie mijn tien favoriete, nederlandse youtubers zien!

Eva – Beyourownstylist

Ik vind haar stem heel fijn om naar te luisteren. Haar video’s zijn echt leuk, en ze maakt ook best veel video’s! Ze deed ‘serious talk‘-video’s, en nu maakt ze ‘top 10‘-video’s. Ook maakt ze fashionvideo’s, en soms heeft ze een vlog.

Nicole(Kiwi) – Kiwishouseofrock

Ze probeert met youtube de bijstand uit te komen. Dat vind ik echt knap! En ook haar video’s zijn heel leuk om te zien. Daily vlogs. Verdere informatie overbodig ;).

Darcy – DarcyLazar

Als eerst heeft ze prachtig haar, wauw! Ik vind haar stem ook heel fijn om naar te luisteren. En haar video’s! Ze maakt best wisselende video’s. Daar houd ik van. Vlogs van Darcy kun je trouwens ook vinden op DailyDarcy .

Jiami – Lifesplash

Waarschijnlijk kennen jullie haar al, maar ik zet haar er toch bij. Haar stijl is zo leuk. Ik vind haar een heel mooi meisje. Ze is veertien, maar heeft al wel anorexia gehad. Echt erg! Op youtube (en op haar blog) heeft ze daar open over verteld. Dat vind ik heel knap van haar, en ik heb er ook heel veel aan gehad. Niet voor mezelf, maar voor een vriendin. Jaimi is trouwens de eerste youtuber waar ik naar keek.

Charlotte – PinkyPolish

Charlotte lijkt me heel lief als persoon. En haar stem is ook heel fijn om naar te luisteren! Ook haar video’s zijn afwisselend en leuk, maar dat zeg ik bij elke youtuber die één van m’n favorieten is ;).

Kim – Inspiredbybeautyblog/inspiredbylife

Ook Kim lijkt me heel lief, ook haar stem is fijn om naar te luisteren, ook haar video’s zijn leuk. En ze is heel enthousiast, dat is ook leuk om te zien.

Lenette – Lenette12345

Oh, bij elke youtuber komt hetzelfde te staan. Ja, ze lijkt me een lief persoon. Ja, haar stem is fijn om naar te luisteren. Ja, haar video’s zijn leuk. Ja, ze is enthousiast. Oh, en ze heeft mooi haar!

Sheling – ShelingKamkes

Ik houd van haar stijl, en haar enthousiasme. Ook is ze heel goed met make-up. Ze heeft een paar video’s, waarin ze een beroemd iemand namaakt, en dat lijkt zo goed!

Anne-Fleur – Rainingpinksparkles

Ze maakt leuke, orginele video’s. Video’s over allerlei dingen, maar ik kijk ze altijd allemaal. Echt heel leuk! Verder lijkt ook Anne-Fleur me een lief persoon.

Giel, Thomas en Stefan – StukTV

Ook zij zijn heel bekend, maar ik vind ook hun video’s heel leuk om te kijken. Gek, en met lef ;). Echt grappig!

Tien favorieten, sommigen heel bekend, anderen wat minder. De grootste youtubers heb ik hier niet bijgezet, die video’s kijk ik ook altijd, maar iedereen kent de grote youtubers al. Van mijn tien favorieten ontdek je misschien nog een youtuber die je nog niet kende! Ik hoop het ;).

Wat is jouw favoriete youtuber?

Liefs,

Esther

Geef een reactie

