What’s on my playlist?

Heeeehihoihayhellooo💕

Ik heb net ontdekt dat ik redelijk vaak begin met ‘Hi!’ Oops! Maar het gaat gewoon automatisch, en ik wil niet geforceerd een groet gaan bedenken :’).

Maar okee, ik dwaal al af voordat ik begonnen ben. Vandaag zou ik een artikel schrijven waarin ik mijn playlist zou delen, maar dat zou ietsje pietsje (heeee, daar komt niet eens zo’n rood stippellijntje onder!) veel te lang worden. Daarom deel ik maar gewoon mijn 15 favorieten. Ik geloof dat de meeste tien favorieten laten zien, maar help! Dan is er veel te veel leuke muziek! Ik begin wel gewoon ‘snel’ met mijn top 15 :).

1. Am I wrong? – Nico & Vinz

Oh, ik weet hier echt geen uitleg bij, haha. Ik vind het wel een ‘vrolijk’ nummer (met enige dramatiek😂).

2. We found love – Rihanna

Ik vind Rihanna’s stem sowieso echt mooi, en in dit nummer dus ook! 😉

3. Papaoutai – Stromae

Ik vind het mooi dat het gevoel van de zanger (Stromae, dus) er duidelijk in zit. En dat gevoel merk je wel wat :).

4. Home – Dotan

Ik vind het echt gaaf als de sfeer van een nummer (en van een clip) echt sterk is. En ja, dat is bij dit nummer dus zo!

5. Read all about it – Emeli Sandé

Ik geloof dat dit nummer op een persoonlijke recordlijst staat, want na het nummer veel afgespeeld te hebben vind ik hem toch nog leuk!

6. Love me again – John Newman

Ook een redelijk ‘vrolijk’, snel nummer. Verdere uitleg is er eigenlijk alweer niet, haha.

7. Demons – Imagine Dragons

Een wat rustiger nummer. Wat ik leuker en mooier vind hangt helemaal van mijn stemming af!

8. Summer – Calvin Harris

Afschuwelijk vond ik dit nummer. Echt, ik snapte niet dat iemand dit mooi vond. Maar na een paar keer luisteren… Tsja, is het best een leuk nummer.

9. Addicted to you – Avicii

Sterke sfeer, mooie melodie en leuke videoclip. Mission completed, haha!

10. In your arms – Chef’Special

De clip is getekend, echt leuk gedaan. En het is een vrolijk nummer!

11. If you could see me now – The Script

Het is een persoonlijk verhaal, dat vind ik echt mooi. En de tekst is ook mooi, dus!

12. Jolene – Miley Cyrus

Miley Cyrus is niet de officiële artiest, maar met haar stem vind ik het nummer veel mooier klinken. Haar stem is niet zo schel. Trouwens, de officiële artiest, Dolly Parton, is haar oma, haha!

13. Hotel California

Alweer een sterkere sfeer, haha! Ik ken de clip niet, oops, maar ik vind het wel een leuk nummer. Is al best oud geloof ik trouwens al best wel een oud nummer, haha!

14. Summer paradise – Simple Plan

Weer een vrolijk nummer! Ook weer voor als ik een stemming voor iets vrolijks heb :).

15. Things we lost in a fire – Bastille

Oh, deze uitlegstukjes worden saai, haha. Ik vind alweer de sfeer sterk. Weinig aan toe te voegen, geloof ik! 😉

Mijn favoriete nummers wijzigen trouwens best vaak, deze nummer zijn van de laatste tijd, haha.

Wat is jouw favoriete nummer nu?

X,

Esther

2 gedachtes over “What’s on my playlist?

Geef een reactie

