Cliché?

Hoii!

Ik wilde gaan bloggen over fashion, fotografie, lifestyle… Gewoon een beetje de soort artikelen die je zo ongeveer altijd ziet verschijnen op meidenblogs. Maar toen ik wat meer artikelen ging schrijven bedacht ik me dat het weinig zin heeft om over Back to School-DIY’s te gaan bloggen die allang bedacht zijn. Om manieren te geven om iets te stylen, terwijl honderden bloggers voor me dat al deden. Om inspiratie te geven die je niet zelf hebt bedacht. En daarom kwamen er hele andere artikelen online dan ik eerst wilde. Misschien zijn die Back to School-DIY’s met How to Style-artikelen dan wel veel populairder, ik vind het veel leuker om nieuwe dingen op te schrijven. Of in elk geval dingen die voor jou misschien wel nieuw zijn. Dus dat doe ik nu ook!

Een heel kort, extra, artikeltje, maar ik vond het wel fijn om even te ‘zeggen’ waarom ik toch over hele andere dingen blog dan ik eerst vertelde. Ik blijf trouwens bloggen over fashion enzooo hoor, maar alleen als ik denk dat het leuk en origineler is, haha.

Love,

Esther

Geef een reactie

