Bucketlist❤ Binnen tien jaar…

Hi!

Er zijn altijd dingen die je wilt doen voordat je doodgaat. Maar ook binnen 10 jaar zijn er dingen die je misschien al bereikt wil hebben! Daar heb ik er wel een paar van, in elk geval. En het lijkt me heel leuk om later te kijken wat er van terecht gekomen is ;).

1. Ik wil een leuk, niet heel groot, maar wel mooi oud-lijkend huisje. Lijkt me heel fijn om op jezelf te wonen, zelfstandig te zijn.

2. Een hond! Klinkt redelijk ironisch, want ik ben bang voor honden. Maar sommige honden zijn echt lief (okee, dat ligt grotendeels aan het baasje) en trouw. En je kunt een band opbouwen met een hond. Als je geen partner en kinderen hebt, is het ook net even wat drukker, en gezelliger! Ik houd er namelijk van om drukte en gezelligheid om me heen te hebben.

3. Financieel onafhankelijk zijn. Ik kan er niet tegen als ik afhankelijk ben van iemand, of überhaupt hulp moet vragen. Dus misschien een beetje een saai puntje, maar voor mij heel belangrijk.

4. Ik wil niet al te veel spullen hebben. Dat wil ik nu al. Ze zeggen dat als je kamer opgeruimd is, je jezelf ook ‘opgeruimder’ voelt. (Waaromm moet ik dit altijd letterlijk voor me zien?) Punt is, ik heb een enorme troep op m’n kamer. Ja, en ik ben chaotisch.

5. Een wereldreis. Oh, lekker cliché. Maar ik wil gewoon zelf allemaal verschillende culturen zien. En, als je jong bent gaat reizen nog het beste! Ik zou een wereldreis trouwens wel met een vriendin maken, anders vereenzaam je echt, denk ik.

6. Geen sleur! Heel veel mensen ramen in zo’n sleur.Veel routines, weinig spontane acties. Hoooo, dat moet ik voorkomen! Ik vind het best belangrijk om van kleine dingen te genieten. (Hoe cliché.) Na een wereldreis besef je je dat beter, denk ik.

De belangrijkste dingen die speciaal voor mij gelden. En natuurlijk hoop ik dat ik en de mensen om me heen gezond blijven. Dat mijn blog wat groter wordt. Dat ik gelukkig ben. Maar dat hoopt (bijna) iedereen, toch?

Love,

Esther

Geef een reactie

