Break, broke, broken.

Heeeee❤

Nee, ik heb geen liefdesverdriet, haha. Nouja, misschien een beetje, maar niet zoals je nu denkt. Mijn iPhone is namelijk kapot gegaan :c. Geen kapot scherm, maar hij doet helemaal niks meer. Noooooooooo! Misschien een mini-beetje m’n eigen schuld, maar okée. (Ahum, hij is van de trap gevallen) Hij volgde het pad van m’n iPod, die ook al van de trap viel. (En het daarna ook niet meer deed). Maar m’n iPhone kon ik nog opvangen! Hij viel dus wel wat minder ver, maar helaas te ver om er tegen te kunnen. En nu heb ik een oude android telefoon! Ik denk wel dat ik uniek ben in het overstappen van een iPhone naar een samsung galaxy ace. Maargoed, sorry voor dit lange verhaal over kapotte telefoons, ik zal van onderwerp veranderen. Maar mocht je nog een leuke aanbieding van een iPhone(/iPod) zien, laat het me weten ;).

Na het drama van mijn telefoon, de reanimatie, zoeken op google naar een ziektekostenverzekering (lees; naar garantie die ik niet heb) had ik een bbq, die ook al in het water viel, maar dan letterlijk :’). Voor mij geen ramp, want ach, als vegetariër barbecuen is toch geen succes. Binnen hebben we groenten gegrild, en mijn vegaburger ook. Echt lekker! Om tien uur zijn we trouwens alweer naar huis gegaan, om genoeg slaap te hebben.

Ieeeeeee, dat klinkt erg slecht. Als een zeurende moeder, vader, huisarts. Nee! Ik moest alleen lang genoeg slapen omdat we de volgende dag naar Groningen gingen fietsen. Dat doen we (mijn vader en ik) al een aantal jaren één keer per jaar met de tandem. Als we dan ’s avonds (‘namiddag’, 4 uur)aankomen naar m’n tante. Gezellig bijkletsen, op het loungekussenliggen, katten knuffelen enzo ;). We zijn vrijdag teruggegaan, half met de trein, half met de fiets. Daarna patat halen, en als toetje net gebakken appeltaart, yay!❤
Nu ik weer thuis ben opruimen en uitrusten, haha! Ik ga 23 augustus trouwens (waarschijnlijk) naar primark Essen, dus laat het even weten als je ook gaat!

X, Esther

Plaats een reactie