Lookbook❤️ Kimono!

Hi!

Vandaag heb ik een soort ‘inspiration’ artikel. Ik had een best druk dit weekend, want ik was in Groningen, maar hier toch een artikel!
Zoals ik net al zei (blogde), was ik dit weekend in Groningen. En het was superlekker weer! Ik was alleen mijn bikini/zwemdingen vergeten. Ik weet het, slim…
Toen ik ging zoeken in de stad, kwam ik ook best veel leuke kimono’s tegen. Even voor iemand die misschien niet weet wat het is: dat is dat dunne ding wat je over je bikini aan kan trekken. Maar ook op andere manieren! Daarom laat ik hier zien hoe 🙂

Swimming

large

Summer (ik vind deze zoo leuk 🙂

large (1)

Beach

large (3)

Flowers 🙂

large (4)

Casual
large (5)

Dit waren een paar stijlen! Je kunt een kimono dus ook gewoon dragen op een zwart (of wit 🙂 topje met shorts.
De afbeeldingen heb ik van weheartit, geweldige site

Sorry, geen eigen foto’s of een lang artikel! Het is gewoon redelijk druk ;). Er komen weer wat langere artikelen aan met meer eigen dingen, hoor!

Liefs, Esther

Geef een reactie

