Favorite foto’s van de laatste tijd📷

Hi!

Zoals je in mijn vorige bericht al hebt kunnen lezen, heb ik een enorme liefde voor mijn camera. En voor fotografie sowieso! Daarom leek het me wel leuk om een paar foto’s van de laatste tijd te laten zien, die ik het best gelukt vind, of een leuke herinnering heb!

20140525-112111-40871567.jpg

Een foto van de zonsondergang op vakantie. Ik vond het licht met de mensen op het bankje, de bomen echt precies goed. Helaas zag ik dit plaatje in het restaurant, en had ik alleen mijn simpelere samsung camera bij me, maar toch vind ik het wel gezellig lijken 🙂

20140525-114146-42106924.jpg

De superlieve, en gekke kat van mijn tante. Ze is nog best jong en dus heel erg bewegelijk, daarom het was best lastig om een foto van haar te maken… Hier keek ze vol interesse naar iets op de muur, maar zat ze wel stil! 🙂

20140525-112736-41256996.jpg

Bloemetjes! Ik was met mijn iPhone wat foto’s aan het maken van appelbloesem. Ik vind de “sfeer” van de foto heel leuk, al heb ik hem hier wel bewerkt.

20140525-114013-42013297.jpg

Verse muntthee💕 Zo lekker! Hier is weer een iPhone foto, maar toch vond ik het wel leuk om deze ook te laten zien.

Dit waren de foto’s! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om een paar foto’s te zien 🙂

Liefs, Esther

Geef een reactie

