Fairy tale tag👸💕

Hello! 🙂

Ik zag deze tag, en het leek me wel leuk om deze vragen ook te beantwoorden!

20140528-190025-68425270.jpg

Rapunzel: Houd je ervan om buiten te zijn?
Als het lekker, zonnig, warm weer is, krijg van die ik-wil-bruin-worden en ik-moet-gezond-doen gevoelens. Dan vind ik het ook leuk om buiten zijn. Als het sneeuwt, en ik niet hoef te fietsen vind het ook leuk buiten. Als het net geregend heeft ook wel, maar voorderest houd ik, denk ik, meer van binnen! Maar als je me naar buiten zou slepen en iets sportiefs zou willen doen zou ik het na een tijdje ook wel leuk vinden hoor 🙂

20140528-185706-68226771.jpg

De wolf en de zeven geitjes: Ben je makkelijk voor de gek te houden?
Nee! Nou, als je iets uit mijn huis pakt, heb ik dat echt niet door. Maar als iemand tegen me staat te liegen heb ik dat zo door.

De zeven raven: Heb je broertjes of zusjes? Zo ja, hoe is je relatie met hen?
Nee, ik ben enig kind. Dat vind ik eigenlijk best jammer.

De nieuwe kleren van de keizer: Geef je veel om kleding?
Ik vind het echt leuk om te proberen dingen zo leuk mogelijk te combineren enzo 🙂 Maar “geven om” vind ik meer iets voor bij mensen, of dieren. Ik bedoel, ik heb meestal geen gesprekken met mijn kleding.

Het knappe snijdertje: Vind je jezelf dapper?
Nou, nee. Eigenlijk niet 😉 Ik bedoel, ik ben bang voor spinnen, en honden. Maar voor mensen ben ik echt niet bang.

De prinses op de erwt: Vind je jezelf gevoelig?
Ja en nee. Ik kan heeel slecht tegen dieren expres pijn doen ofzo, dat vind ik zo zielig! Maar bij mensen heb ik over het algemeen niet veel medelijden, omdat mensen voor zichzelf kunnen opkomen. Oh, en het is ook niet zo dat ik zou gaan huilen in een groep mensen. Of door iemand. (Nu lijkt het heel hard, maar dat valt wel mee hoor! 🙂

Peter Pan: Wat is je (mentale) leeftijd?
Ik ben nu 13, bijna 14. En mentale leeftijd, geen idee! Daar zijn toch tests voor?

De sterrendaalders: Wat is je meest waardevolle bezit?
Ik vind dit best een lastige vraag. Ik denk niet dat ik één meest waardevol bezit heb. Als het huis bijna zou afbranden zou ik foto’s het belangrijkste vinden.

Belle en het Beest: Wat maakt een persoon mooi in jouw ogen?
Eerlijkheid en trouw vind ik het belangrijkst, denk ik.

De kikkerkoning: Wat vind jij walgelijk?
Asociale mensen, en mensen die expres dieren pijn doen. En betweters… Zo irritant!
(Ik weet dat hier eetmanieren of iets anders wat daarop lijkt wordt bedoelt, maar dit vind ik belangrijker.)

Sjaak en de bonenstaak: Welke planten staan bij jou thuis?
Veel! Heel veel. Nee, geen oerwoud, maar wel veel soorten. Vooral orchideeën, denk ik.

De gelaarsde kat: Heb je huisdieren?
Ja, ik heb visjes. Guppy’s. Heel veel, in een aquarium op mijn bureau. Verder geen hond of kat, dat zou ik wel heel graag willen, maar mijn vader is er allergisch voor.

Blauwbaard: Noem een zwakte in je karakter
Ik ben heel chaotisch. Echt heel erg. Ik raak alles kwijt, leer toetsen een dag van tevoren, plan niet… Ja, chaotisch dus.
Oh, nog een zwakte. Ik stel dus alles uit…

Pinokkio: Wat is je grootste wens?
Ik vind dit ook best een lastige vraag. Behalve cliché’s kan ik eigenlijk weinig bedenken ;). Als ik geen cliché voor de hele wereld, maar iets voor mezelf zou moeten bedenken, dan lijkt vliegen me wel gaaf!

De rode schoentjes: Vind je het leuk om naar feestjes te gaan?
Ik ben 13, dus ik ga echt niet elke zaterdagnacht feesten ofzo :’) Maar gewoon, feestjes vind ik super gezellig!

Golden mary & Pitch mary: Ben je een lui persoon of werk je juist hard?
Dat hangt van het moment af. Ik heb nergens last van als ik een paar uur niks doe, ik ga dan echt niet stressen ofzo. Maar als ik ergens aan werk, werk ik daar wel hard voor.

Dit is niet helemaal de officiële tag, maar ach, ik vond de vragen zo wel leuk. Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden 🙂

Liefs, Esther

2 gedachtes over “Fairy tale tag👸💕

Geef een reactie

