Eat. Sleep. Blog. Repeat.

Heeeeeee!

Vanochtend heb ik mijn rapport opgehaald, en ik ga nu dus naar de derde klas. Na de zomervakantie! 😀
Uitslapen, veel afspreken, logeren, shoppen, primark en vooral geen school! En veel bloggen, natuurlijk :D.
Ik heb trouwens nog helemaal geen vakantie-gevoel, maar dat zal nog wel komen ;).
De laatste twee weken school waren eigenlijk vooral no-school activiteiten. Softbal (of slagbal? Ik weet het verschil niet…) toernooi, toetsen ophalen, boeken wegbrengen, en vanochtend dus rapport ophalen!
In die twee weken halve-vakantie heb ik al uitgeslapen, al gelogeerd met een vriendin, heel veel afgesproken met vriendinnen, geblogd, en veeel te veel geshopt! Dat was vandaag. Ik heb er een kimono, een trui, 4 topjes, 3 broeken, 4 pastel zakdoekjes, 2 washandjes (DIY!), 2 sjaals, een paar sportsokken (hardlooptijd… Ik moet gezonder gaan eten en meer sporten, misschien lukt dat met een sport/eet dagboekje op m’n blog? Gewoon elke week een extra post met een eetdagboek en hoeveel ik gesport heb! Idee! 😀), een baby-shirtcadeau, haarbandjes, 3 zwarte panty’s, een gebloemde panty, een bruin/grijze panty, 3 bikinitopjes, een shirt, 2 bikinibroekjes, 2 pyjamabroeken/leggings, een pyjamashirt, een wk-telefoonhoesjessok (scrabblewoord! 😀), en waarschijnlijk vergeet ik nog wel wat. Oops. Opruiming wordt duur als je zoveel koopt! Maar voor DIY’s wilde ik heel graag veel meer spullen hebben. Nou, dat is gelukt! Plus nog heeel veel andere dingen. In totaal ongeveer 35 dingen. Daarvoor loop ik dus mijn folderwijk… Maar ik heb wel DIY spullen voor jullie! En alles was zó goedkoop… En ik kan, als jullie dat leuk vinden, een shoplog maken! Morgen ga ik waarschijnlijk naar een vriendin, allemaal youtube-video’s bekijken. En mijn kamer ietsje meer opruimen, want het is zo erg geworden…

Hebben jullie al vakantie, en al leuke dingen gedaan?

Lots of love,

Esther

2 gedachtes over “Eat. Sleep. Blog. Repeat.

  1. Wauw, jij hebt veel gekocht. 😉 En dat terwijl ik tijdens mijn vakantie (2,5 weken ongeveer) tot nu enkel ben gaan werken en een keertje gaan shoppen en voor de rest doe ik niets (buiten bloggen).

    Like

Geef een reactie

