Help! Ik blog te veel!

Hi!

Altijd is het zo dat beginnende bloggers veel artikelen schrijven. Zo ook bij mij, maar het enige verschil is dat ik ervoor heb gekozen om de artikelen online te zetten op twee vaste dagen. Dan weet je wanneer er een artikel online komt, wanneer je kunt kijken. Ik heb nu dus wel meer artikelen, maar die heb ik nog niet online gezet, omdat ik wat vooruit ‘gewerkt’ heb.

Alweer een heel kort artikel, sorry, maar gewoon even om te laten weten dat ik bloggen wel heel leuk vind, maar ik de artikelen in het begin nog even alleen op dinsdag en vrijdag post. Zodat ik niet de eerst-schrijf-ik-heel-veel-en-later-bijna-niks blogger word. Misschien komt er later weer zo’n kort bericht met dat ik meer artikelen ga schrijven, maar ik houd het nu nog even bij minimaal twee, en dan af en toe een extra artikel!

Lots of love,

Esther

2 gedachtes over “Help! Ik blog te veel!

Geef een reactie

