10 little facts about me tag💕

Heeee!

1. Ik houd van bloggen.

Hoooo, stop! Nee! Ik ga niet zo’n 10 little facts about me tag doen. Ik wil juist dat je wat meer over mij te weten komt in dit artikel, en niet voor ‘de cliché blogger‘! Daarom vertel ik geen cliché’s, maar gekke gewoontes en feitjes over mij!

1. Ik kan er niet tegen als iemand met z’n bestek iets zó uitschraapt, dat je die verschrikkelijke schelle piep toon hoort. Ik krijg er gewoon kiespijn van.

2. Ik durf mijn hand niet in van die dingen te steken, waarbij je moet voelen wat erin zit. In van die kinderparken. Ieeee, straks zit er een beest in!

3. Vroeger (en stiekem nu nog steeds) hield ik veel meer van knuffels dan van poppen. Knuffels zijn zachter, liever en schattiger! (samengevat; knuffeliger)

4. Ik heb de gewoonte om jeuk in mijn oog te krijgen als ik net mascara op heb gedaan. (Verdere uitleg overbodig )

5. Ik krijg de slappe lach op de verkeerde momenten. Als je stil moet zijn, als er iets ergs gebeurd is… Of als iemand boos is. En nee, dat wordt niet gewaardeerd.

6. Ik kom altijd te laat. Of ik ben iets kwijt, of ik bedenk op het laatste moment dat ik nog wat moet doen… Altijd is er wel iets! Ik ben trouwens dus ook mega-chaotisch…

7. Ik wil eigenlijk altijd een camera en iets warms (jas, vest) bij me hebben. En iets te eten, als het kan! Ik kan er namelijk niet tegen dorst te hebben, ik houd niet van kou, en ik ben bang om iets heel moois of leuks tegen te komen, wat ik niet op de foto kan zetten. Ja, dat met die camera is echt een tic!

8. Ik kom dan wel altijd te laat op afspraken, maar ik heb nog nooit een te-laat briefje gehad op school. En dat komt vooral omdat ik het geluk heb dat leraren als ik laat ben ook laat zijn, of gewoon zeggen dat ik snel mag gaan zitten.

9. Ik wil verdwalen. Oh, dit klinkt wel heel erg, haha. Maar ik vind het gewoon gezellig om rond te dwalen met iemand, en niet helemaal opletten waar je heen gaat. Maar niet alleen!

10. Ik heb een hele slechte conditie. Daarom wil ik gaan hardlopen, en naar de sportschool, maar het komt er steeds niet van! En ik heb dus echt niet altijd zin…

Dit waren de tien feitjes alweer! Ik hoop dat je nu wat meer over mij weet. Mocht je toch nog wat willen weten, dan kun je altijd bij ‘behind the blog‘ kijken! Ook kun je me altijd mailen voor vragen, tips en ideeën!

Liefs,

Esther

Geef een reactie

